‘Het is niet tijdens het WK’

Louise de Graaf

“Ik heb me de tering plaatjes gedraaid”

Vooral Johan begrijpt de vragen van kijkers ergens wel. Zelf had hij de reis namelijk liever overgeslagen. “Ik was liever gewoon in Nederland gebleven”, laat hij weten. Volgens de VI-analist zorgde het uitstapje zelfs voor extra werk, omdat hij zijn radioprogramma’s vooraf moest opnemen. “Ik moet iedere dag een radioprogramma maken. Dat heb ik nu veertien dagen van tevoren moeten maken. Ik heb me de tering plaatjes gedraaid.”

Ook snapt Johan dat kijkers zich afvragen waarom de uitzendingen juist nu vanaf Curaçao komen. “Het is niet tijdens het WK, waarom zitten ze daar?” Toch blijkt het plan oorspronkelijk heel anders in elkaar te zitten. Volgens Wilfred zouden de mannen van Vandaag Inside eigenlijk vrij zijn in deze periode. Alleen De Oranjezomer zou vanaf het eiland worden gemaakt.

Doordat Hélène Hendriks nog andere verplichtingen had, zou Wilfred tijdelijk die presentatie op zich nemen. Toen René hoorde dat Wilfred naar Curaçao vertrok, besloot hij mee te gaan. Daarna volgde Johan vanzelf. Volgens Wilfred speelden ook sponsoren van het programma een rol bij de keuze om de uitzendingen vanaf het eiland te maken.

Ook was te zien dat het ontzettend warm is op het eiland. Zo warm, dat René peentjes zweet. Meer daarover zie je in de video hieronder.



Source link

Lees ook deze artikelen

Leave a Comment

Ads - Before Footer